Gipsat klart!

Mycket har hänt sedan sist. Det är svårt att hitta tid för att blogga men här kommer en snabbuppdatering. Vi är klara med övervåning för det här året. Det är färdigisolerat, plastat och glesat. Nu behöver vi inte göra mer där förrän vi bestämmer oss för att göra klart övervåningen. På nedervåningen har vi slagit upp alla väggar, satt upp allt gips och börjat spackla.


Taket på övervåningen

Gipsat klart, spackling pågår

Förberett för där värmepumpen ska stå.

Klinkrat i farstun

Kommentarer
Postat av: Hans-Åke Norberg

Hej!

Jag vill bara visa att det finns en ny webbutik som heter www.aleka.se som innehåller över 8000 lås, brand och säkerhetsprodukter. Tänkte om ni vill gå in och se om det är nåt som passar. Om ni har nån plats för länkar får ni gärna lägga in min länk om ni tycker sidan är bra och relavant.
Tack på förhand.
Mvh//

Hans-Åke på Aleka

2012-10-04 @ 17:58:25
URL: http://www.aleka.se
Postat av: Helgi

Hej!

Jag tänkte fråga om ni skulle vilja dela med er av era byggprojekt på byggforumet Byggla? :-) Det tar bara några minuter och för det får ni en snygg Byggla-t-shirt!

Hör gärna av er till mig så förklarar jag mer, [email protected]

Ha en fin dag!
Vänliga hälsningar
Helgi

2012-11-08 @ 13:50:11
URL: http://byggla.se
Postat av: Madeleine

Hej!

Jag hittade din blogg och ser att ni har byggt ett ekeforshus. Vi bygger nämligen också ett ekeforshus men under byggets gång har det uppstått lite delade meningar i avtalet. Därför jag är lite nyfiken på att veta om erat mediaskåp ingick i husköpet/elentreprenaden när ni byggde? Det står nämligen i vår "el beskrivning" att mediaskåpet ska "levereras och monteras". Men säljaren verkar tycka annorlunda helt plötsligt...


En annan fråga är om ni fick godkänna VA ritningen? Eller rättare sagt fick ni se/bestämma var de placerade fördelarskåpet för varm och kallvatten? På vår ritning var inte detta skåp synligt och nu har vi precis upptäckt detta skåp. Ekeforshus har placerat skåpet mitt i ett badrum där väggen ska vara kaklad. Vi hade givetvis velat ha det i tvättstugan :/


Vore enormt tacksam om du kunde svara till min gmail: [email protected]
// Medeleine

2013-09-03 @ 07:52:52
URL: http://taveleliden.blogg.se
Postat av: Madeleine

[email protected]

Råkade skriva fel epost :)

2013-09-03 @ 07:56:32
URL: http://taveleliden.blogg.se
Postat av: Madeleine

[email protected]

Råkade skriva fel epost :)

2013-09-03 @ 07:56:33
URL: http://taveleliden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0